Viestintäliiga

Viestintä ja markkinointi

Markkinointi ja mainonta ovat osa yrityksen viestintää. Ne ovat toimenpiteitä, joilla yritys pystyy edistämään tuotteidensa tai palveluidensa myyntiä. Markkinoinnin haasteena pienissä ja keskisuurissa yrityksissä on parhaiden keinojen löytäminen kustannustehokkaasti siten, että markkinoinnin panostukset ovat oikeassa suhteessa saatuihin hyötyihin. Me räätälöimme juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut.

Viestintästrategia kaiken perustana

Tarjoamme asiakkaillemme asiantuntemusta ja ratkaisuja monipuolisesti liiketoiminnan eri haasteisiin, jotka usein kulminoituvat juuri viestintään. Keitä me olemme, mikä meidän tarinamme on, mitä eri kohderyhmiä meidän tulisi pystyä tavoittamaan. Asiantuntijapalvelumme auttaa löytämään yrityksen ydinviestit ja saamaan äänen kuuluviin oikeissa kanavissa. Olipa tavoitteena myynnin kasvattaminen, työnantajamielikuvan parantaminen ja onnistunut rekrytointi, somekampanjan rakentaminen tai asiakaspalvelu somessa.
Sisällöntuotanto: verkkosivutekstit (SEO), blogit, tiedotteet, uutiskirjeet, somejulkaisut, asiakaslehdet, referenssit, haastattelut, tuotekuvaukset, etc.
Graafinen suunnittelu: esitteet, lehtimainokset, logot, verkkosivujen ilmeet, etc.
Videotuotanto: mainosvideot, tuote- ja yritysesittelyt, referenssitarinat, etc.
Vaikuttajaviestintä: tunnettujen ja seurattujen ihmisten kautta saa valtavasti vaikuttavaa näkyvyyttä.
Tapahtumat: autamme myös ideoimaan sekä järjestämään päräyttäviä tapahtumia ja erottuvia tempauksia.

Sosiaalinen media ja digimarkkinointi
PK-yrityksen markkinointi on tehokkaimmillaan verkossa, oli kyse sitten verkkokaupasta tai kivijalkamyymälästä. Mobiililaitteiden suosio, some ja digitalisaatio ovat muokanneet asiakkaiden tapaa toimia ja tehdä hankintoja. Muutoksen vauhti ja uusien tapojen ja ratkaisujen määrä ovat sekä haasteita että mahdollisuuksia monelle yritykselle.

Somestrtaegia ja julkaisusuunnitelma
Sosiaalinen media tulee liittää kiinteäksi osaksi yrityksen liiketoimintaa ja muuta markkinointia. Missä kanavissa, mitä sisältöjä ja milloin julkaistaan. Kaikki tämä tulee suunnitella ja aikatauluttaa hyvin, jotta sometekeminen saadaan tuottamaan haluttuja liiketoiminnallisia tuloksia.

Some- ja digimarkkinoinnin tekemisen ulkoistaminen
Jos omat resurssinne ja/tai osaamisenne ei riitä, meidän asiantuntijamme voivat auttaa yritystänne rakentamaan onnistuneet kampanjat sosiaaliseen mediaan tai Googleen. Pystymme myös ottamaan koko sosiaalisen median sisällöntuotannon, ylläpidon ja asiakkaidenne someviesteihin vastaamisen meidän asiantuntijoidemme vastuulle, jolloin voitte rauhassa keskittyä omaan ydinosaamiseenne.

Google- ja Facebook –mainonta
Asiantuntijamme ovat Googlen ja Facebookin virallisia kumppaneita. Voimme rakentaa teille kertaluonteiset kampanjat tai panostaa jatkuvaan Facebook- ja Google-mainontaan, joka tuottaa aidosti myös tuloksia.
Sosiaalisen median koulutukset ja valmennusohjelmat
Meiltä saat myös räätälöityjä koulutuksia ja valmennusohjelmia, joiden avulla asiantuntijamme opastavat henkilöstöänne käyttämään työnsä kannalta olennaisia sosiaalisen median kanavia oikein. Miten esimerkiksi yrityksen omassa viestinnässä Facebookista ja Instagramista saadaan kaikki hyöty irti, tai miten vaikka myyntihenkilöstö pystyy hyödyntämään LinkedIniä ja Twitteriä löytääkseen uusia asiakkaita.

Myyntikoulutus
Koulutuksissa annetaan osallistujille käytännönläheisiä neuvoja myynnin ja markkinoinnin tehostamiseksi. Paneudumme yksityiskohtaisesti jokaisen asiakasyrityksen toimialaan. Kouluttajamme ovat myynnin ja johtamisen ammattilaisia, jotka ovat toimineet isoissa yrityksissä vastuullisissa johtotehtävissä. Heillä on usean vuoden kokemus B2B ja B2C palvelukokonaisuuksien kehittämisestä sekä toteutuksesta.
Koulutukseen kuuluu: myyntivalmennukset, myyntitilanteiden havannointi, pienryhmäharjoitukset, neuvottelutilanteet, 1-2-1 –coaching, myynninohjausjärjestelmät ja konsultointi, suora palaute osallistujille, tulosten mittaaminen ja raportointi johdolle. Koulutamme myös sosiaalisen median kanavien (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram) hyödyntämistä myynnin tekemisen välineenä, eli niin sanottua social sellingiä.

Iiro Junnila
0400 593 122

iiro@viestintaliiga.fi

http://viestintaliiga.fi

Left Menu Icon