Suosittelumarkkinointi

Mitkä on Suosittelumarkkinointi?

Suosittelumarkkinointi, on asiakassuositusten aktiivista ja systemaattista edistämistä ja hyödyntämistä yrityksen uusasiakashankinnassa ja asiakkuuksien johtamisessa. ”Puskaradio” on ilmiönä vanha, mutta edelleen yksi maailman tehokkaimmista tavoista edistää kaupankäyntiä

Tiesitkö näitä asioita suosittelumarkkinoinnista ?

  • Asiakkaat arvostaa suosituksia, koska ne koetaan edelleen luotettavana tiedonlähteenä.
  • Vain 10 % asiakkaista uskoo siihen mitä te kerrotte, mutta 80 % luottaa muiden suosituksiin.
  • Suosittelu aktivoi asiakkaita ja herättää heidän ostohalukkuuden.
  • Jopa 70 % suosituksista johtaa kaupankäyntiin
  • Suosittelun avulla voidaan sitouttaa asiakkaita ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Yritykset, joiden asiakkaat ja yhteistyökumppanit suosittelevat pärjäävät markkinoilla keskimääräistä paremmin.
  • Markkinatutkimusten mukaan suosittelumarkkinointi tuo mukanaan yli 80 % uusista asiakkaista.

Verkostoituminen on yrittäjälle tärkeää. Meiltä saat kasvavan yritysverkoston, josta löydätte kumppaneita omiin tarpeisiinne, lisää uusia  asiakkaita, uusia yhteistyömahdollisuuksia, toimivan suositteluverkoston, jonka avulla potentiaaliset asiakkaat löytyvät tehokkaasti. Järjestämme verkostollemme edullisia yhteisiä tilaisuuksia, matkoja ja koulutuksia, joissa voitte tuoda omaa ammattitaitoanne ja palveluanne esille verkostomme jäsenille

Miten suosittelumarkkinointi toimii

Kun  jäsenemme kuulevat mahdollisesta palvelun tarpeesta.

  • Omassa elämässä
  • Ystävältä
  • Omassa verkostossa 

Kertovat he potentiaaliselle asiakkaallesi, ratkaisun löytyvän verkostostamme.

Kumppanimme kertovat asiakkaan tarpeesta meille.

  • Puhelimitse tai sähköpostilla ja me kerromme sen sinulle
  • Kumppani voi kertoa sen suoraan sinulle
  • Tai intranetissämme 

Kumppanimme siis suosittelee sinun palveluitasi omille verkostoilleen.

Kaikki voittavat tässä, koska:

  • Asiakas saa palvelua ja ongelmaan ratkaisun nopeasti ja helposti.
  • Sinä saat uuden potentiaalisen asiakkaan.
  • Suosittelija pystyy tarjoamaan parempaan palvelua jonka asiakas muistaa ja sinä muistat.

Annetaan hyvän kiertää niin kaikki voittavat!

 

Liity jäseneksi

 





Lataa liitetiedosto

Onko sinulla kysymyksiä rekisteröinnin kanssa?

Autamme mielellämme!

+358 291 702 600

Left Menu Icon