The First Time is Worst

The First Time is Worst

I’ve heard many times people saying to me, how brave I am, how they envy me because I’ve been travelling around the world and lived abroad or that I must have a lot of money, because I have the possibility to discover places. I think there is nothing to envy, life is all about choises and people..

Posted by in Blogi
PSD2-maksupalveludirektiivi ja pankkialan murros

PSD2-maksupalveludirektiivi ja pankkialan murros

PSD2-maksupalveludirektiivi on iso muutos pankkialalla. Pankkien on mahdollistettava palveluntarjoajille pääsy asiakkaiden tileille asiakkaan nimenomaisen suostumuksen perusteella. Maksupalveludirektiivin tarkoituksena on helpottaa kaikenkokoisten toimijoiden markkinoille pääsyä. Palveluntarjoajat..

Posted by in Blogi
Paluu arkeen

Paluu arkeen

Kesälomat alkavat loppumaan ja monella on paluu arkeen edessä. Ensimmäisten päivien ja viikon ohjelma kannattaa suunnitella jo ennen lomille jäämistä. Kalenteriin kannattaa hyvin varata aikaa käynnistymiseen: s-postien lukeminen, keskeneräisten asioiden jäsenteleminen ja niiden hoitamisen..

Posted by in Blogi
Loma

Loma

Töitä on vaiheessa yllin kyllin. Sähköpostissa pukkaa vuoronperään lomaviestejä ja lisää kiireisiä selvitettäviä asioita. Lomaan on enää muutama päivä, mutta kaikki tuntuu olevan kesken. Maailma ei näytä tulevan valmiiksi tälläkään kertaa.

Kiireisen kevään ja alkukesän..

Posted by in Blogi
EU:n uusi tietosuoja-asetus

EU:n uusi tietosuoja-asetus

EU:n tietosuoja-asetus eli GDPR hyväksyttiin keväällä 2016 kahden vuoden siirtymäajalla. Unionin 28 maalle luotava yhtenäinen säännöstö henkilötietojen käsittelyyn ja siihen, millaisia oikeuksia meillä on omiin henkilötietoihimme, niiden keruuseen ja käsittelyyn.

Tästä syystä..

Posted by in Blogi
Lean-Toimintamalli

Lean-Toimintamalli

Prosessien kehitys, jatkuva parannus, Lean-ajattelu, ovat sanayhdistelmiä, jotka tulevat usein vastaan, kun puhutaan yrityksen strategiasta, tulevaisuuden tuulista ja kilpailukyvyn parantamisesta. Kaikki tämä kuulostaa hienolta, mutta mitä se käytännössä sitten oikein tarkoittaa?

Yritysten..

Posted by in Blogi
Työn kuormittavuus työnantajan näkökulmasta

Työn kuormittavuus työnantajan näkökulmasta

Työnantajan tehtävänä on selvittää ja arvioida työhön liittyvät fyysiset tai psyykkiset kuormitustekijät ja työntekijöiden kuormittuminen sekä pyrittävä poistamaan tai vähentämään haitallista kuormitusta mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Kun tilanteeseen päästään puuttumaan..

Posted by in Blogi
Sähköisen asiakaspalvelun Big Data –analyysi

Sähköisen asiakaspalvelun Big Data –analyysi

Sähköisen asiakaspalvelun Big Data –analyysi

Big Data –analyysin avulla löydetään helposti suuresta datamäärästä toistuvia ja yleisiä asiakaspalvelutilanteita. Nämä toistuvuudet ovat hyödyllistä..

Posted by in Blogi
Left Menu Icon